Badacz systemów złożonych i projektant interakcji, UW
Autor pojęcia i manifestu “Materia kodu”, w którym antydyscyplinarnie przełamuje granice pomiędzy sztuką, dizajnem, nauką i techniką.
Naukowo zajmuje się systemami złożonymi. Prowadzi badania na Uniwersytecie Warszawskim w Instytucie Studiów Społecznych w projektach Humane-AI-Network, GuestXR oraz w Centrum Badania Ryzyka Systemowego. Stworzył narzędzia wykorzystywane w ONZ i West Point. Współpracował z Florida Atlantic University, Columbia University w Nowym Jorku, Institute for Scientific Interchange Foundation w Turynie oraz Instytutem Podstaw Informatyki PAN.
Twórca pionierskich na polskim rynku programów kształcenia łączących informatykę z naukami humanistycznymi i twórczym wykorzystaniem technologii. Pasjonat dzielenia się umiejętnością programowania. Uczy artystów i projektantów wykorzystywania tworzywa, jakim jest połączenie kodu z elektroniką i cyfrową fabrykacją.
Jego wizualizacje naukowe i instalacje interaktywne prezentowane były m.in. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej, Centrum Sztuki Współczesnej, Narodowej Galerii Sztuki Zachęta, Galerii BOZAR, Gallery Spaces na Ars Electronica Festival, Galerii Arsenał, Artothek Monachium i Teatrze Nowym.
Laureat DESIGN ALIVE AWARDS 2018 w kategorii Animator m.in. za poszerzanie horyzontu styku interaktywnej techniki z naukami humanistycznymi, designem i sztuką. Finalista konkursu na wystawę w pawilonie polskim podczas 60. La Biennale di Venezia, najbardziej prestiżowego wydarzenia w świecie sztuki.