Koordynatorka zespołu ds. etyki i inkluzywności w biznesie w mBanku S.A.
Trenerka komunikacji i empatii, propagatorka prostej komunikacji Z mBankiem związana od 2010 roku. Zaczynała w obszarze ryzyka, gdzie wspierała wdrażanie klientocentrycznej postawy wobec klientów i klientek z zadłużeniami oraz opiekowała się rozwojowo obszarem windykacji i restrukturyzacji.
W kolejnych latach odpowiadała za standardy jakości obsługi w części detalicznej banku oraz analizowała wyniki badań NPS dla wybranych punktów styku klientów z bankiem.
Prowadziła w tym czasie również szereg projektów CX-owych, głównie w oparciu o metodę Design Thinking.
W ostatnich latach była częścią zespołu myślenia klientem, w ramach którego wspierała budowanie kultury empatii w mBanku oraz koordynowała projekt prostej komunikacji (mKanon).
Pasjonatka ludzi i ich potencjału. Od lat zafascynowana pracą z grupami.