Sebastian Jakubiak

CEO of Sensonar.com

Posiada ponad 30-letnie doświadczenie jako manager strategii biznesowej oraz transformacji modeli biznesowych przy użyciu innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Jego obszary ekspertyzy obejmują zarządzanie sprzedażą, procesy zmiany oraz kierowanie zespołami.

W swojej karierze był odpowiedzialny za:

  • Sprzedaż i optymalizację łańcuchów wartości.
  • Obsługę klienta.
  • Cyfrowe transformacje.
  • Integrację systemów informatycznych.
  • Budowanie nowych modeli biznesowych.

 

Obecnie w roli CEO firmy Sensonar.com, zajmuje się doradztwem w obszarze transformacji cyfrowej przedsiębiorstw, zarządzaniu zmianą, programowaniu agentów AI, behawioralnymi modelami sprzedaży oraz wpływem nowych technologii na etyczną stronę globalnej gospodarki.

Publikował swoje artykuły na łamach takich wydawnictw jak Harvard Business Review, Forbes, Computerworld, Puls Biznesu czy medium.com.

Uzyskał stopień naukowy w dziedzinie fizyki kwantowej. Jest wykładowcą cyfrowej własności na Polskiej Akademii Nauk, outsourcingu transformacyjnego, MBA for Startups na SGH w Warszawie oraz wykłądowcą zasad uzyskiwania przewagi konkurencyjnej w oparciu o etyczną sprzedaż na podyplomowym studium Uniwersytetu im. L. Koźmińskiego.

 Jego pasje to psychologia, M-teoria, fotografia, narciarstwo alpejskie, kolarstwo terenowe i górskie. Uwielbia gotować palestyńską kuchnię i fascynuje go post-impresjonizm, kubizm oraz sztuka nowoczesna (także w formie NFT).