Content marketing & Communications Manager, Edenred Polska
Od ponad 15 lat zajmuje się budowaniem silnych marek opartych na realnych wartościach, które nawiązują dialog ze swoimi odbiorcami i zabierają głos w ważnych sprawach. Obecnie zajmuje się komunikacją w Edenred Polska – globalnego lidera rozwiązań technologicznych w obszarze motywacji i angażowania pracowników, a także budowania lojalności w biznesie.
Na co dzień przygotowuje komunikacje, która pomaga działom HR inicjować zmiany, przeprowadzać je i z sukcesem komunikować w swoich organizacjach. Wszystko by wzmacniać zaangażowanie, lojalność i integracje pracowników z firmach oraz budować długookresowy dobrostan pracowników.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w takich firmach jak USP Zdrowie (dla takich marek jak: Apap, Ibuprom, Gripex), czy COTY (Rimmel, adidas, Calvin Klein, Chloé, Baleciaga, czy Marc Jacobs). W firmie Bebio należącej do Ewy Chodakowskiej i Lefterisa Kavoukisa wspierała działania związane publikacjami książek, DVD oraz tworzeniem contentu do największego serwisu w Europie Beactive TV (typu fitness on demand) jako Busineess i Production Manager.
Prowadziła projekty ogólnopolskie kampanie społeczne, które prowadziła nagradzane w kraju i zagranicą.
Specjalizuje się w komunikacji marketingowej, PR i działaniach digitalowych. Bardzo bliska jest jej misja Edenred: Enrich connections. For good.
Wierzy w pracę zespołową i połączenia miedzy ludźmi, które mają siłę przynoszenia dobrych zmian – każdego dnia. Na dobre.
W module II zaprasza do dyskusji na temat:
Benefity nowej rzeczywistości oczami generacji X, Y, Z – najnowsze badania.