
Lublin
- 9 listopada (czwartek) 2023 r.
- godzina 9:00
- ibis Styles, Al Solidarności 7
Open Forum Local to 5 spotkań w 5 miastach w których pogłębimy tematy rozpoczęte podczas wydarzenia głównego, które odbyło się 30 marca 2023 roku w Warszawie.
W Lublinie popatrzymy głębiej na RELACJE. Na wartość ich budowania, na relacje samych ze sobą, relacje w zespołach, ale także relacje biznesu z ich otoczeniem. Popatrzymy na tak popularne ostatnio słowa jak Employer Branding i zastanowimy się na ile to slogany a na ile i jak coś co ma głębszy sens i znaczenie. Czy jest potrzebny, bo może samo budowanie dojrzałych kultur organizacyjnych opartych o wartości wystarczy? Czy na wschodnich rubieżach Polski dojrzały biznes ma przyszłość?

program
8:30 Otwarcie recepcji i wspólna kawa
9:00 Rozpoczęcie Open Forum Local
9:15 Debata otwierająca
10:00 Dyskusje stolikowe
11:15 Podsumowanie dyskusji stolikowych
12:00 Networking

OPINIA VIDEO

AMBASADORki Lublin

tematy stolikowe
Istotą Open Forum jest aktywny udział w dyskusjach na tematy, które zainteresują KAŻDEGO uczestnika.
Dołączając do Open Forum możesz zaproponować temat dyskusji stolikowej, lub dołączyć do zaproponowanej już przez kogoś dyskusji, która interesuje także Ciebie.
Temat 1 - LIDER PRZYSZŁOŚCI: SIŁA AUTENTYCZNOŚCI, ODWAGI I ZAUFANIA
Wyzwania czasów BANI wiążą się z redefinicją sposobów zarządzania i organizacji pracy. To także czas weryfikacji kompetencji liderów i wzmocnienia tych umiejętności, które budują w zespołach silne poczucie bezpieczeństwa, wzajemnego zrozumienia i zaufania. W zmiennym i niepewnym świecie, w którym dominującą emocją jest lęk i niepokój, rola trwałych i autentycznych relacji i więzi, staje się kluczowa.
Lider przyszłości to świadomy, autentyczny, odważny i empatyczny człowiek, który w pracowniku widzi drugiego człowieka.
- Autentyczny lider – czyli jaki? Czym się kieruje, jakie ma cechy i co jest dla niego ważne? Co sprzyja byciu autentycznym liderem w organizacji, a co stanowi przeszkodę?
- Kiedy Szef ufa Tobie – Kiedy Ty ufasz Szefowi: Jak przejawia się zaufanie w pracy? Jakie korzyści wynikają z relacji opartych na zaufaniu dla: pracownika, managera i zespołu oraz całej organizacji? Czy da się to policzyć i przełożyć na wyniki finansowe?
- W jaki sposób JA w swojej obecnej roli w swojej organizacji, mogę budować kulturę organizacyjną opartą na autentyczności, odwadze i zaufaniu?

Zapraszam,
Agnieszka Josik
Temat 2 - SAMOTNOŚĆ LIDERA - SLOGAN CZY RZECZYWISTOŚĆ?
Lider może być tylko jeden, więc jest sam. Bez względu na to ilu ludzi go otacza, wspiera, doradza, ostatecznie to lider sam, jednoosobowo podejmuje decyzje, to na nim ciąży największe brzemię odpowiedzialności, to on niesie na sobie odium porażki.
Czy dlatego lider jest skazany na samotność?
Samotność lidera to poszukiwanie odpowiedzi na pytania:
- Czy trudno jest być liderem?
- Jak lider radzi sobie z presją?
- Skąd czerpie motywację do działania?
- Jak radzi sobie z frustracją?
- Gdzie poszukuje wsparcia?
A może lider ma naturę samotnika a samotność jest dla niego środowiskiem naturalnym?
Zapraszam do dyskusji:)

Zapraszam,
Anna Kowalik
Temat 3 - UPGRADE – Jak zarządzać relacjami w biznesie?
Relacje w biznesie to fundament sukcesu i prawdziwa waluta współczesnego przedsiębiorstwa.
Dlaczego?
Bo to relacje decydują o pozyskiwaniu klientów, budowaniu współpracy z partnerami, motywacji pracowników i ostatecznie o wynikach finansowych firmy. To nie tylko klucz do sukcesu w biznesie, to również źródło naszego osobistego spełnienia. Dają nam one wsparcie, poczucie przynależności i satysfakcję z budowania międzyludzkich więzi.
Umiejętne zarządzanie relacjami jest nieodłącznym elementem sukcesu. Bez względu na branżę czy skalę przedsiębiorstwa, relacje pozostają kluczem do osiągnięcia wyjątkowych wyników.
Co powinniśmy zmienić w naszych relacjach, w sposobie ich nawiązywania i utrzymywania, aby decydowały o przewadze i sile naszego przedsiębiorstwa czy marki osobistej? Upgrade relacji – to nowe wyzwanie dla biznesu!

Zapraszam,
Agnieszka Gąsior Mazur
Temat 4 - Emocje we współpracy zespołowej – jak skutecznie nimi zarządzać w relacjach i nie zwariować?
Dyskusję rozpoczniemy od wspólnej analizy 3 przypadków – po to, by razem poszukać odpowiedzi, jak reagować w sytuacjach napięć i wzrostu nieprzewidzianych emocji w relacjach między członkami zespołu, jak i między Liderem, a jego zespołem.
Będziemy rozmawiać o tym:
- Co może zrobić Lider w takich sytuacjach?
- Jak może wspierać swoich Pracowników, gdy wszystko się „wali”?
- Jak może radzić sobie z własnym napięciem i odruchowymi reakcjami, by nie zburzyć dobrych relacji z członkami zespołu?
- Jak budować własną odporność psychiczną w obliczu trudnych emocji pracowników?
Uczestnicy dyskusji będą mieli okazję przyjrzeć się własnym reakcjom w sytuacjach trudnych, które są związane z relacjami w zespole. Wspólnie wypracujemy listę wskazówek do szybkiego reagowania oraz zastanowimy się jak wspierać siebie w codziennej rzeczywistości pełnej wyzwań, by zachować racjonalne myślenie i utrzymać dobre relacje w zespole.

Zapraszam,
Małgorzata Torój
Temat 5 - Moc relacji na LinkedIn
Od kilku lat obserwujemy, jak media społecznościowe odmieniają oblicze komunikacji i budowania relacji w biznesie. Według badań Business2Community, mamy szansę dotrzeć do 82% potencjalnych klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych. W świetle tych danych staje się jasne, że współczesny przedsiębiorca, manager czy specjalista HR musi doskonalić swoje umiejętności cyfrowe.
Platformą społecznościową o największym poziomie zaufania, mającą stricte specjalizację biznesową i globalny zasięg jest LinkedIn.
Nawiązywanie relacji biznesowych przez tę platformę dla wielu już stanowi standard – 97% menedżerów średniego i wyższego szczebla deklaruje obecność na LinkedIn.
Jednak, czy naprawdę umiemy wykorzystać tę platformę do budowania relacji?
Podczas spotkania zastanowimy się:
- Dlaczego budowanie autentycznych relacji na Linkedin jest kluczowe? Jakie korzyści przynosi to naszym karierom i organizacjom?
- Jakie mamy strategie i dobre praktyki w budowaniu relacji na LinkedIn? Jakie działania przynoszą największe rezultaty?
- Jakie są typowe bariery w procesie budowania relacji na LinkedIn i jak możemy je pokonać?
Powyższe pytania będą punktem wyjścia do dyskusji podczas spotkania na Open Forum Local w Lublinie. To z pewnością będzie czas wymiany doświadczeń, pozyskiwania nowych perspektyw i czerpania od siebie inspiracji na kolejne działania na LinkedIn.
Zapraszam do dyskusji!

Zapraszam,
Marta Szymańska-Jarosz
Temat 6 -Tajemny składnik czyli co zabezpiecza przed wypaleniem w wymagającej pracy
Na Wypalenie popatrzymy przez pryzmat kilku punktów:
- Wypalenie czy przetarcie – wstępne definicje i garść rynkowych statystyk
- Emocjonalny zwiad – punkty bólu na ścieżce doświadczenia pracownika
- Czym posmarować, co łykać, czego unikać ? – recepta na bioregenerację naszych zasobów.

Zapraszam,
Agnieszka Karłowicz
Temat 7 -„Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi” – powiedział Napoleon Bonaparte.
Zatem: „wtopa”, „wpadka”, „error”, „błąd” – nie są nam obce 😊
Czy trudna sytuacja może być trampoliną do budowania długofalowych relacji?
O czym będziemy rozmawiać?:
- Jak i czy przyznać się do błędu? O gotowości i dojrzałości liderów w obliczu błędnych decyzji.
- W poszukiwaniu winnych czy rozwiązań?
- Chcesz mieć rację czy relację?
- Jak zbudować trampolinę do relacji – etapy wychodzenia z trudnych sytuacji.
- Emocje – wróg czy sprzymierzeniec?

Zapraszam,
Aneta Kozłowska
Temat 8 -Jak budować relacje wewnątrz organizacji ?
Porozmawiamy o tym, kto jest odpowiedzialny na relacje w organizacje, ich tworzenie, jakość.
Porozmawiamy jaki HR ma wpływ na ich budowę.
Porozmawiamy o narzędziach, które można wykorzystać aby relacje podnosić na wyższy poziom

Zapraszam,
Michał Nowakowski

dla kogo?
Do udziału w Open Forum w szczególności zapraszamy liderów i managerów — tych którzy potrzebują widzieć więcej i patrzeć dalej, czyli:
- Właścicieli i członków zarządów w firmach rodzinnych
- Przedsiębiorców
- Dyrektorów i managerów HR
- Konsultantów i ekspertów rozwoju biznesu

korzyści z udziału
Istotą Open Forum jest aktywny udział w dyskusjach na tematy, które zainteresują KAŻDEGO uczestnika.
Dołączając do Open Forum możesz zaproponować temat dyskusji stolikowej, lub dołączyć do zaproponowanej już przez kogoś dyskusji, która interesuje także Ciebie.
- Nawiązanie wartościowych relacji biznesowych w lokalnej społeczności
- Dyskusje na różnorodne tematy
- Możliwość proponowania własnych tematów do dyskusji
- Możliwość dołączenia do ciekawych dyskusji
- Dostęp do materiałów z głównego Open Forum
- Dawka wiedzy i inspiracji

ceny
EARLY BIRD
do 31 sierpnia:
397 zł netto
+ 23% VAT
488,31 zł brutto
PAKIETY FIRMOWE
3 w cenie 2:
994 zł netto
+ 23% VAT
1222,62 zł brutto
EARLY BIRD PAKIET FIRMOWY
do 31 sierpnia:
794 zł netto
+ 23% VAT
976,62 zł brutto
PAKIET ZAWIERA
W Pakiecie z biletem udziału otrzymujesz:
- Możliwość udziału w spotkaniu na żywo
- Dostęp do nagrań i Raportu z wydarzenia głównego (TUTAJ przeczytasz wiecej) - od razu po zakupie biletu!
- Dostęp do nagrań debat otwierających oraz Raportów lokalnych z WSZYSTKICH lokalizacji!
W celu zamówienia pakietu firmowego napisz wiadomość na maila hello@openforum.pl